1995
2020. július 11. írta: takacsvera46

1995

bnv2.jpg

Megjelent a Kölyökidő kazetta az elmúlt öt év legjobbjai kerültek rá, már miden héten van műsor, a nyári játékfilmek zajos sikert aratnak, van saját közönségünk, az élő adásokban vendégek, vendégek után, mindenki örömmel jön. Vitray bámul, hogy milyen jók és milyen otthonosan érzik magukat, bámul, hogy Robi úgy mozog a stúdióban, mintha saját fürdőszobájában lenne. Gém Gyuri elintézi hogy eljussunk az EBU közgyűlésre, Londonban rendezték, s ott meghatározó sikert arat a módszer, ahogy a gyerekeket felkészítem a munkára, s ami látszik a képernyőn a természetesség és otthonosság. Gém Gyuri a HSD, azaz a direktorok érdekvédelmi szervezetének a vezetője, agilis remek fickó, persze csomóan támadják, de mindig igy van, aki dolgozik azt agyonpiszkálják, de helyette nem csinálnák meg. Óriási veszekedések és némi érdekvédelem, jogok, jogdíjak, kitüntetések. Felkerülök egy listára, de majd csak 7 év múlva jutunk el oda, hogy megkapjam a Balázs Béla díjat, pedig pont mostanig történt meg minden, amiért ha, akkor megérdemlem.

meghivtak a BNV színpadára gyorsan összeraktunk egy játékos verses zenés kis műsort, volt benne kéne egy csaj, néha már gondolok a szerelemre és egy játék, aminek a lányege hogy Rékát elrabolták, egy toronyban őrzik - volt torony ott zokogott és integetett és nevetgélt Réka, ki kellett onnan szabadítani.
Ahogy elkezdtük és harsogni kezdett a kölyökidő rap egyszercsak gyűlt a közönség, tolongtak, sokan voltak, lelkesek. Olyannyira hogy a végén a torony is összedőlt amiben Réka raboskodott, szerencsére nem lett baja senkinek. Mehettünk volna a műsorral haknizni sikert és pénzt aratni de miattam nem mentünk.. csak.. pedig akkor már megvolt a légkör hozzá..

Három külföldi utunk is volt. Mentünk a párizsi Disneylandbe, Dániába LEGO fesztiválra és kétszer Grindelwaldba a Cimbora téli tábor keretében. Ez utóbbinál történt hogy először sorsolással döntöttük el, hogy ki kerülhet a szűkös keretbe, olyan sokan megérdemelték volna és a sorsolás persze igazságtalan, ahogy minden egyéb módszer is az lett volna, de egyik lányom, akit pedig igazán sztároltam, megátkozott, mert úgy vette személyes ellenszenv diktálta, hogy sorsot húztunk, ahelyett hogy őt választottam volna. Az átka fogott, mert Grindenwaldban már a második napon megcsúsztam egy kósza jégfolton és a térszalagom felmondta a szolgálatot, sántikáltam egész idő alatt, és ahogy az ottani magyar orvos is mondta sokáig fog fájni még.

És tényleg egész évben húzom a lábam, de aztán rendbejön.

Akkor viszont az orrom húztam amikor az elnök megkért, hogy nézzem át az Űrgammák c. induló sorozat anyagát és akkor fogadná be szivesen a sorozatot, ha én vállalnám a rendezést... viszont mivel a politika betette a lábát a tévébe nagyon, s ebbe a műsorba is mégjobban, nem vállaltam egyébként sem volt a én ízlésem szerint való... viszont nagyon sok pénzből készült, mindenre és mindenkire jutott... megint nem lettem gazdag!

Csúcs év volt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hatvankepev.blog.hu/api/trackback/id/tr9615990954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása