2003
2020. július 11. írta: takacsvera46

2003

 2004a.jpg

   "A történet alakításában Te is részt vehetsz, ha leírod érdekes eseteidet, kalandjaidat, írsz azokról, akikkel hasonló dolgok eshetnének meg, mint a sorozat szereplőivel. Várjuk aktív közreműködésedet Veled érdekesebb lehet a műsor. Nélküled sivárabb." A Klipperek sorozat felhívása volt
Ez jelent meg a műsor honlapján és a kedves néző-grafománok írnak, érdektelen vagy másolt vagy akármilyen változatokat, de volt egy, ami nem vacakolt, hanem beküldött egy komplett forgatókönyvet szépen megformázva, volt fejléce, oldalszáma, fejezetcímek, helyszínek, egy általam ismeretlen programmal készült, nagyon profi. Olvasom, nemcsak a külalak a tartalom is jó. Fel sem merült, hogy felnőtt írta, pedig a beküldött munkáknál ez gyakran előfordul, de ezen az látszott, hogy ez egy gyerek írása. (tanitónénik, meg a nagymamák azzal szoktak lebukni régebben, hogy olyan szavakat, mondatszerkezeteket használtak, amiket egy mai/akkori mai gyerek soha) Hát ez se. Na jó, nézzük meg ki ez, igazam van -e? Behívtam, dumáltunk, helyes gimnazista fiú, szerény, kedves és nagyon lelkes, szerelmes a sorozatba, sőt a sorozatokba, ebbe vagy másikba, de a műfaj elragadja. Kiderül külön is hozzátanult sokmindent tud, amiről nem is hallottam, és más sem a szerkesztőségben, de ezt persze jobb eltitkolni, magam is lelkesen nekiláttam böngészni és hozzátanulni nehogy a nebuló legyen már okosabb, bár elérni nem tudtam. Mondom a főnöknek nézze meg, ismerje meg, és szeretném, ha kijárhatna forgatásra, engedje meg. Persze, mondja járjon. Ok.
1 hónap múlva hívat a főnök, hogy szeretne négyszemközt beszélni velem. Ajajj, baj lehet, de mi? Kimentünk a térre. Mi van? poloskainvázió? és kit érdekel? 20 éve tudjuk, hogy totál poloskás minden.
- Figyeljen, emlékszik arra fiúra, aki irt valami forgatókönyvet, és utána bejárt forgatásokra.
- Persze most is jár, nagyon lelkes, azonnal kiszúrja, ha valami nem stimmel, dramaturg fiókának tartom. Mi van vele?
- Hajlandó lenne írásban is megerősíteni, hogy maga hívta be és mutatta be nekem?
- Persze hiszen így volt.. Mi van?
- Az elnök kapott egy levelet, amiben azt állítottak, hogy én a fiúmat idehoztam és betettem a maga sorozatába…
- Már bocsi, de a fiú az enyém! ”országodért sem válok meg tőle” mondtam Titániát idézve. Szerencsére nem kellett megírnom a levelet, mert az elnök is rájött, hogy a feljelentő ezegyszer megint elszúrta, kidobta a levelet nem indított vizsgálatot. Ami a legrosszabb volt, meg kellett kérnem a Fiút, hogy ne járjon a forgatásokra egy ideig. Csak nézett nagy szemekkel, gondolta hisztis rendezőnő ... Aztán a dolog elült, később találtak valami mást a főnök ellehetetlenítésére, de abban a krimiben már nem vettem részt.
ide jutott a mi szép országunk...

A bejegyzés trackback címe:

https://hatvankepev.blog.hu/api/trackback/id/tr5115991168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása