2006
2020. július 11. írta: takacsvera46

2006

2006a.jpgés sorban álltak a csókomért

Nem mentem ki a Klipperek forgatására, már a fiataloké a terep. Éppen azon merengtem, hogy milyen magányos is vagyok, hogy senki fel sem köszönt a születésnapomon és nem is baj, mert jó így, nem kell egy születésnapból ügyet csinálni, a mi családunk nem olyan ünneplős fajta, ez is olyan, mint a többi nap, amíg az ember fiatal meg se kottyan neki egy születésnap, ilyen öregen, meg minek ünnepelni a múló időt. Aztán Juli telefonált, hogy ki kell mennem a forgatásra, mert a Petra anyja odajött és balhézik és el akarja vinni a gyereket, és nem fogja engedni forgatni és csak én tudom megnyugtatni és amúgy is velem akar beszélni. Na jó majd felhívom mondtam, talpig házi toprongyba öltözve, direkt hajmosatlanul. De sajnos nem lehet, ki kell mennem, a Feri már küldött is taxit. A Juli kiváló színész, hiszen tudom, de mégsem sejtettem semmit, vagy nem akartam csalódni, ha mégse. De mégis! A SteinhauserAndreának jutott eszébe, ő ment be a Sipos főszerkesztőhöz, hogy mit gondol, mégiscsak 60. Sipos  meg azt gondolta, hogy hajrá! De mindenki örömmel jött. Kollégák, szereplők, rokonok… majd negyven év barátai.
Csak az a baj ezekkel a meglepetéspartikkal, hogy az embernek nincs ideje felkészülni, ahogy kedvenc giccsemben van, ünneplőbe kell öltöztetni a szívemet, a készülődés, a várakozás teszi ünneppé az ünnepet. Itt meg csak mentem és kerestem a Julika anyját, hogy elmagyarázzam neki mi a fegyelem, meg a kötelesség, a stúdió meg tele volt emberekkel, akik fontosak voltak, vannak, maradtak, a könnyeken át homályosan és a fényképezőmet is otthon hagytam. Volt videó és Stodulka szerzett 60 szál sárga rózsát és Gryllus énekelt és sorban álltak a csókomért, nem akárki emberek. Ennyi jó és ennyi boldogság nem is fér el egy összefacsarodott szívben, Több csoda frázis nem jut eszembe, de nagyon jó volt.
A végén GaskóBalázzsal hazahurcoltuk a rengeteg virágot.
Azt mondják a fiatalok szép dolog, hogy 60 év, milyen nagyszerű!
Na ja. Megsúgom, undorító hatvanévesnek lenni. Főleg eleinte. A hetvenből visszanézve már tényleg szép, könnyes, tökjó.

fotógaléria - ha kell

A bejegyzés trackback címe:

https://hatvankepev.blog.hu/api/trackback/id/tr9415991178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása