1980
2020. július 11. írta: takacsvera46

1980

1981a.jpg

Abban az évben új főnököt kerestek a gyerekszerkesztőségben. A főszerkesztő nagyon kapacitált.
Nem vállaltam el.
Voltam kisz titkár, láttam mivel jár ha hivatalosan Valaki vagy.
Láttam mennyi mindent megtehetnék, amit nem tettem meg és mennyire nem értékelték, hogy nem tettem meg.
Emlékszem hányan köszöntek meghajolva, harsányan: szervusz Verácska, kezeidet csókolom Veronka, akik előtte/utána még csak egy biccentésre sem méltattak.
Hát szerkesztőségvezetőként sem lenne máshogy. Annyi pénzt, meg kapacitást úgysem adnának, hogy minden jóra jusson. Az hogy a tehetségtelenek utálnak, rendben van, igy is azt teszik, de hogy mindenki... miközben nyalni kényszerül..
Nem vállaltam.
A hagyományos kategóriák szerint pedig többre vihettem volna.
A nagybátyám kérdezte mindig, hogy most mi vagy? – szerkesztő - és mi leszel azután? - mondom szerkesztő, - na de ha előbbre lépsz? - még jobb szerkesztő, .
Ezt nem értette (minisztériumban dolgozott, főosztályvezető volt)
Ebben az évben volt az is, hogy a kedves azthittembarátnőm ellopta tőlem a Montághimrét.
Montágh Imre, sokan tudják, - sajnos, ma már sokan nem - zseniális beszédtanár, kommunikátor volt, kiváló előadó, egy remek sómen.
Amikor már többektől hallottam róla, elmentem Csillebércre meghallgatni mit csinál a gyerekekkel egy nyári táborban. Fantasztikus volt, szórakoztató és tanulságos. Elvittem magammal életem első videókameráját, és dolgoztam, komponáltam, folyt a víz rólam, annyira igyekeztem jó anyagot csinálni. Csak azt a fránya REC gombot, azt nem nyomtam meg amikor Montágh Imre bejött a terembe. Ezt máig sajnálom.
A szerkesztőgében be nem állt a szám, hogy jajj, ez menyire jó, és meg kell hívni, és műsort adni neki, és nekiláttam a tervezésnek. Nem szerettem volna leégni a rajongottam előtt, csak alapos felkészülés után akartam felhívni.
Aztán az egyik értekezleten hallom, hogy az azthittembarátnőm a már futó műsorába felkérte műsorvezetőnek, merthogy ő már ezt régen is akarta...
Ráadásul nem is lett jó a műsor.
Aztán nagyon sok évvel később úgy alakult, hogy ez az akkormárnembarátnőm főnök lett, és azonnal megszüntette a futó, sikeres sorozatomat, egyéb feladatot nem kaptam, simán kegyvesztett lettem. Nem bocsátotta meg, hogy szemét volt velem 15 évvel korábban.

Aztán kb. háromnegyed év múlva leváltották, de ez másik év, másik történet

A bejegyzés trackback címe:

https://hatvankepev.blog.hu/api/trackback/id/tr6615990268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása